۲۴ساعت ما هستیم!

برای ورود به سایت ما کلیک کنید

قوانین و قررات سایت ما موارد ذکر شده زیر میباشد!

 

به موارد زیر توجه کنید

۱.

فروشگاه اینترنتی “لپ تاپ خلیج فارس” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “لپ تاپ خلیج فارس” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۲.

فروشگاه اینترنتی “لپ تاپ خلیج فارس” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

۳.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “ابزار آنلاین” شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “لپ تاپ خلیج فارس”می باشد.

۴.

فروش و تحویل سفارشدر صورتی که ابزار آنلاین به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.

۵.

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “۹۸۹۳۶۸۶۶۶۰۷۰+“و یا ایمیل info@pglaptop.ir یا “تماس باما” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

۶.

این انصراف برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

– کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین می شود.
– کالا های ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
– با توجه به شرایط کالا، کالا های با قیمت بالای ۵۰۰۰۰۰ تومان برای این گروه از کالا نیاز به دریافت پیش پرداخت می باشد. پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، بیعانه به مشتری عودت داده نخواهد شد.

۷.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “۶۶۴۸۳۱۷۹-۰۲۱ ” یا ایمیل info@pglaptop.ir یا “تماس باما” (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.